PRATITE SNIŽENJA BESPLATNO

Budite sretniji - prihvatite da stvari ne idu uvijek po planu!

Prirodno svjetlo, čokolada i fotografije iz prošlosti jači su od kašnjenja, kratkih rokova i drugih sitnica koje mogu da pokvare dan, a pomažu i opuštajući mirisi. Budite sretniji - prihvatite da stvari ne idu uvijek po planu!

Kašnjenje na posao, saobraćajna gužva, šef koji vas zatrpava poslom, partner koji na vas prebacuje svoje obaveze ili prijatelj koji je otkazao planiranu večeru mogu da pokvare dan samo ako im dopustite.

Prihvatite da stvari ne idu uvijek po planu. Ako situaciju ne možete da promjenite, promjenite način na koji na nju reagujete. To je recept koji će vas spasiti od lošeg raspoloženja koje crpi energiju i narušava zdravlje!

Da bi vaš dan bio vedar, počnite ga sa što više svejtla. Čim ustanete iz kreveta, podignite roletne, razmaknite zavese i pustite svjetlo u vašu kuću. Izloženost prirodnoj svjetlosti povećava nivo hormona sreće, serotonina koji će vam odmah ujutru popraviti raspoloženje.

Poriv za svađanjem smanjite hranom bogatom triptofanima poput čokolade, banana, mlijeka, sira, kikirikija i sušenih urmi.

CD-OM LAKŠE KROZ GUŽVU

Na putu do posla zapeli ste u gužvi i skočio vam je pritisak. Iako se čini kao nemoguća misija, nasmijte se i zavaraćete sebe da se osjećate dobro. Javite na posao da ste zapeli u koloni pa onda stavite CD s muzikom koja će vas opustiti.

KASNITE? ŽURITE POLAKO

Ako se probudite kasnije nego što je trebalo, nemojte da se ubacite u petu brzinu. U žurbi ćete griješiti i zaboravljati stvari, što će vam uzeti više vremena nego da ste se staloženo spremili za posao. Ponašajte se onako kako želite da se osjećate - smireno.

MENI PROTIV UMORA

Između 14 i 16 časova hormon melatonin uspavljuje mozak. Da biste lakše savladali krizu i povećali produktivnost, popijte šoljicu zelenog čaja zaslađenog kašičicom meda ili pojedite kozji sir i čeri paradajz ili puter od badema i bananu.

STEPENICE PODIŽU RASPOLOŽENJE

Za instant-popravku raspoloženja nekoliko puta trčite po stepenicama gore-dole, skačite ili se brzinski prošetajte pet do deset minuta. Čak i samo nekoliko minuta vježbanja poveća će nivo serotonina koji je zaslužan da se osjećamo dobro.

IZAZOV, A NE NEPRAVDA

Ako vam šef da neplanirani posao koji morate da završite, bićete ljuti i uplašeni zbog kratkog roka. Riješite se negativnih emocija koje smanjuju efikasnost. Duboko udahnite, vratite kontrolu nad situacijom pa na posao gledajte kao na izazov, piše 24 sata.

STARI ALBUM ZA SREĆU

Ako vas kod kuće dočeka krš za koji je odgovoran vaš partner ili pak kućni ljubimac, ostanite pribrani i sredite stan. Oduprite se porivu za čokoladom, cigaretom, alkoholom i TV-om, bolje pregledajte nostalgične fotografije za koje je dokazano da popravljaju raspoloženje.

face

DIPLON